JAKTEN PÅ DEN PERFEKTE PLASS

Etter en myk og god start på dagen, bestemte jeg meg for at jeg skulle kjøre en tur ut i godværet. La ruta over Tjeldsundbrua og mot Bjerkvik, men tok av inn på en sidevei før jeg kom så lang. Den veien fører også til Grovfjord som jeg kursa meg mot tidligere i uka. Nå viste det seg at det enda er sykt mye snø over der..så det ble ikke noe stopp annet enn for å ta et par bilder.

 

Men med gårsdagen friskt i minne, fant jeg ut at i dag VILLE jeg finne en perfekt plass for litt kaffe-kos. Så jeg kjørte videre, og mot Harstad igjen. Og der – et sted mellom de to små bygdene Grov og Renså, fant jeg en nydelig, halvt gjengrodd vei jeg tvang kongen inn på. Det var så bart og flott rundt der, så jeg sanka sammen tingene mine, heiv sekken på ryggen og traska meg et stykke opp i skauen.

 

 

Nydelig terreng og blå himmel – kan det bli bedre =)

Kjekt når det er masse tørrved som ligger “slengt” rundt 😉

Er veldig forsiktig med å tenne bål i skauen, uansett tid på året – derfor liker jeg å finne enten et sted veldig nært vann, eller med mye stein. I dag var det lite med vann å oppspore, så da ble det stein..

Et flott sted for bål, siden det var store steinflater under “kjempen” =)

I dag gikk det kun på søndags-kos til kaffen 😉

Ok – vi har kanskje ikke så mye som spirer og blomstrer her enda..men vi har tyttebær fra i fjor 😉 Liiiiit vél småsur, kan man vel si, hehehe =P

Det gode liv <3

Vakkert – ingen tvil om det =)

..så  yepp..jeg syns absolutt jeg fant den perfekte plassen for litt søndagskaffe-kos <3

#blogg #hverdagsblogg #søndag #søndagstur #skogstur #skog #mark #natur #friskluft #friluftsliv #skogogmark #utpåtur #godværsdag #sol #bål #kaffe #bålkaffe #tursekk #kjeks #sjokolade #spekepølse #detgodeliv

 

12 kommentarer

Siste innlegg