VANSKELIG Å SE GJENNOM SLØRET

God mårra og god søndag alle sammen ❤️

I dag sov jeg lenge..var våken rundt halv 5, men sovna faktisk igjen og sov til rundt halv 7. Om det var fordi jeg la meg seint (rundt 23.00) og hadde litt problemer med å sovne, eller om kroppen bare ga seg for overmakta veit jeg ikke – og det har null betydning. Godt var det uansett.

Ute regner det…og regner. Jeg tok meg en liten tur på eiendommen her for å prøve å ta litt bilder, men kamera på telefonen dugga bare ned. Men ett bilde fikk jeg til..

..og akkurat dette fikk meg til å tenke litt. Hvor vanskelig det kan være å se gjennom “sløret”. Tingene speiler seg jo som vanlig, men det er nesten umulig å se noe som helst. Det kan jo være hva som helst som ligger der.. Og jeg innså plutselig at det er litt sånn jeg har det nå..sånn innvendig. Jeg har dessverre begynt å kjenne på at rastløsheta er begynt å melde seg. Ikke den snille varianten som kommer av at jeg er utålmodig og har lyst til å bli ferdig. Nei dette er den rastløheta som så ofte drar med seg den vonde, nedadgående spiralen. Og jeg trenger bilen min..medisinen min.

Jeg prøver virkelig å få et overblikk over hva som skjer. Hva årsaken til denne…flukten kan være. Jeg ser jo mange rare ting som dukker opp, men de er bare bruddstykker og forvridde og gir ingen mening. Jeg veit garantert hva det er som ligger der, akkurat som speilet på bilen min i dag..men siden jeg ikke ser det klart, lager fantasien sin egen sannhet. Det er ekstremt vanskelig å se gjennom sløret hva som egentlig ligger og venter der inne i mørket mitt. Og ja, om du lurer så har jeg gått i terapi flere ganger..og det blir ikke aktuelt å prøve enda en runde. Alle de sannhetene jeg har klart å avdekke om meg sjøl og livet mitt har jeg gjort på egenhånd – og sånn vil jeg fortsette å ha det.

Wow…dette ble et mye dypere innlegg enn jeg hadde tenkt. Men skitt au, trur dere overlever det 😉

Og hvordan det nå enn er eller ikke er, med vær og vind og anna tull, så MÅ jeg gjøre meg ferdig med plastinga i dag siden bilen skal på avrusing…eeeh…avfukting i mårra. Og daaa er det håp for at jeg kan komme meg på veien igjen før hauet rekker å gjøre alt for mye ugagn.

Ha en flottersfin dag da, alle sammen ❤️ og yepp..du finner en ny TikTok HER.

4 kommentarer
    1. Det er jo litt godt du vet hvordan “medisin” du trenger i alle fall. Selv om den ikke er så tilgjengelig akkurat nå. Håper du nå får tettet HEEEEELT, og at fukten får seg en real JULING hos de folka. Og at det så er FERDIG… Unner deg noen fine uker på veien igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg