TOTALT TÅKELAGT I SKOLTEN

I dag har jeg store problemer med å våkne skikkelig, altså. Jeg slo opp øyan allerede noe over 6, men kom meg ikke ut av senga før noe over halv 8.. og det var kun fordi jeg måtte på do. Deretter tusla jeg meg ned og sa god mårra til gubben i huset (go’venninna sov enda), laga meg dagens første kopp med kaffe og så tøfla jeg meg ut på plattingen og pakka meg inn i pleddet.

Satt bra lenge der ute i 6 minus, men ikke svarten at mårratåka i Brainville letta. Til slutt ble de derre 6 blå litt i drøyeste laget for fingertuppene mine, så jeg rusla likegodt inn igjen. Og her sitter jeg nå. Klokka er bikka 9 og jeg er trøtt i trynet og fremdeles totalt tåkelagt i skolten. Har ikke engang gidda å vært på TikTok enda..Akk ja.. Trur jeg skal bryne meg på litt frokost, kanskje det hjelper?🤔

Ha en riktig flottersfin dag da alle dåkker flotte folkan der ute ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg