SNILLE FOLK OG SNART FEIRING

Som jeg nevnte i forrige innlegg skulle jeg hjelpe brorsan litt mer i dag. Og mens vi var midt i et maleprosjektet, kom jaggu x’en min – altså faren til guttungen innom. Har jo skrevet mye om det før, at vi har et veldig godt forhold nå, inkludert Linda, samboer’n hans. Og i dag kom da han bortover med noe som kommer til å bli veldig kjekt utover vinteren. De hadde nemlig et lite aggregat stående som jeg får låne, så nå kan jeg både få varme og lade fritidsbatteriet når jeg ikke står parkert et sted der jeg kan hente strøm.

Snille folkan.. og heldige mæ 🤩 Så tusen takk Per & Linda, dåkker er gull verdt.

Og nå er jeg på tur sammen med brorsan i bursdagsselskap.

Dattera hans (hun jeg fikk de tingene av i går) har nemlig bursdag i dag, og skal feire den hos mora.. som også er go’venninna mi, så da blir det dobbelt opp med kos for meg, med både bursdagskos og venninnekos hehe.

Forresten ligger det en ny TikTok ute nå..om flaks 😉 Og den finner du HER

Ha en flottersfin kveld alle sammen ❤️ Kanskje jeg stikker innom en tur før sengetid også.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg