SNAKK OM Å FINNE GULL

Vel altså, nå er det jo sånn at alt som glitrer er IKKE gull…og det fine er at ting som IKKE glitrer, kan faktisk være gull (i alle fall gull verdt) Som den rasteplassen jeg fant ei stund etter at jeg hadde kommet over til Sverige. Og for de som lurer, valgte jeg å krysse grensen ved Muonio..nærmeste sted på svenskesida er Muodoslompolo. Det blir vel tredje passerings-plassen hvis man starter lengst borte.. der er da Tornio(Torneå)/Haparanda som de fleste nok veit av, og neste er Aavasaksa/Övertorneå. Men siden jeg har kryssa over på begge disse stedene, valgte jeg da neste på “lista”, hehe. Og det angrer jeg ikke på, for seee så kul rasteplass.

Yeppz, to utedo.

Ser ut til å være et turområde også, sjøl om den brua er “Out of order”..

De av dere som følger meg på Instagram og TikTok har kanskje allerede sett videosnuttene jeg har posta der, men legger med linken til den på TikTok HER om noen andre vil se.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg