SÅNN PÅ TAMPEN

Fredag kveld alt.. Klokka er så vidt bikka 21, og her sitter jeg å himler med øya alt. Trøtt som en dupp, hehe. Er inne hos søstersen og har det koselig med lys i mørket.

Syns faktisk ikke det er lenge siden jeg sto opp og traska rundt med kaffekoppen på slep og knipsa bilder av et gammelt, forfallent hus. Det kan du lese om HER. Jeg valsa også litt rundt i skogbrynet og fant meg en liten bekk som klukka så lystig i den grå novembermårran.

Dagene flyr, sånn er det bare. Men jeg har nå fått gjort litt fornuftig da – som å starte på ny runde med å prøve å berge hjemmet mitt, som du kan lese om HER. Og så har jeg jaggu fått laga meg litt middag også – det ser du HER.

Yeppz, det var bare noen ord fra meg på tampen av dagen. Nå skal jeg prøve mitt ytterste for å holde auan åpen ei stund til, så jeg slipper å våkne klokka 4 i mårra tidlig 😉

Ha en nydeligvakker kveld videre alle sammen ❤️ og godnatt & sov godt etter hvert.

4 kommentarer
    1. God morgen 🙂 Jeg sovnet klokken 19 i går jeg. Var HELT gåen!! Sliten etter jobbseminar, og annet. Var ikke sjanse å holde øya åpne. Våknet derfor 4, men det var helt greit 😀 I dag er det trening og stolpejakt på programmet 🙂

      1. God mårra ☺️ Ja skjønner godt du var sengeklar da, altså. Klokka 4 HØRES litt tidlig ut, men blir den derimot nærmere halv5, er det heilt ok for meg sjøl om det kan bli lange dager 🤔☺️ Høres ut som du har en fin dag planlagt 👍 nyt den – spreke, flotte du🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg