QUIZ til mårrakaffen – del 19

God mårra og god lørdag alle sammen..
I dag er en ny sånn derre sløøøv mårra, der hjernen nekter å fungere helt med det samme – så jeg bestemte meg for at da får det bli en ny runde med noen kjappe spørsmål og svar.
Kanskje litt kjedelig? Men skitt au – da har jeg i allefall noe å bryne hauet med så jeg våkner, mens jeg forsøker å finne svarene, hihi.

Som så ofte før har jeg vært på raid hos Veralynn – og hennes svar kan du lese HER:

Spørsmål 1: Hvilken matrett kan du ikke leve uten?
Svar: Hmm.. helt seriøst veit jeg ikke hva det skal være.. Nå er jeg temmelig hekta på det derre knekkebrødet mitt med kaviar og egg som jeg spiser hver bidige dag – og DET kan bli litt rart å ikke få.
Ellers, noe jeg ikke kan leve uten? Nææh.. jeg blir som regel sjuk av det meste som har med varm mat ala middag å gjøre, så jeg kan faktisk se for meg å leve uten det. Men skal jeg trekke frem noe spesielt her, trur jeg det må bli…..eeeh..øøh.. lungemos. Resten av livet uten lungemos & potet – eller stekt på skiva med speilegg, det kan jeg vel ikke helt se for meg 🤔

Spørsmål 2: Hva er den dummeste måten du har skadet deg på?
Svar: Oh hjelpes, det veit jeg ikke. Er ekspert på å dunke & slå meg på de mest merksnodige måter, så hva som rangerer øverst på “dum”lista, veit jeg ikke.
Eksempler: Gikk rett i ei glassdør så den knustes og fikk kutt i panna.. gikk rett på en stokk/bjelke og fikk flis inn på øyet.. gikk ut av senga og klarte på ett eller annet vis å skvise leggen opp etter ei knekt antenne på en radio, så jeg fikk et kutt i leggen.. “sklei” ut av bakdøra på patrolen jeg hadde, og traff slepekroken så hele høyre fot fra kneet og ned var et eneste stor blåmerke.. gikk rett på eine jernstanga på camperbygget – 2 ganger på rad – og fikk dermed to lange kutt i tinningen..

Spørsmål 3: Hvilken farge har du på tannbørsten?
Svar: Hvit & grønn..

Spørsmål 4: Hva er det andre gjør så lett som bare det, men som er vanskelig for deg?
Svar: Av og til kjennes det ut som om alle klarer alt så lett som bare det, mens jeg blir stående å stange huet i veggen og ikke få noe til. Men det er de dårlige dagene som snakker. Eller – når det kommer til praktiske ting, veit jeg ikke helt hva jeg skal si.. fordi at for meg – det jeg sliter mest med her i livet, er å forholde meg til andre mennesker. Det virker kanskje ikke slik, siden jeg har en tendens til å rive kjæften over ørene til ei hver tid – men seriøst – å leve som normal blant folk er mitt verste mareritt!!! Jeg føler at jeg kan ikke “oppføre” meg, og føler støtt og stadig at alle andre fikser det der såååå mye bedre enn meg.

Spørsmål 5: Om du fikk et fallskjermhopp i bursdagsgave, hopper du da?
Svar: JA!! absolutt, da det å hoppe i fallskjerm er noe som står på “to do” ønskelista mi 🤩

Jepp.. det var litt mer om meg sånn på mårran.
Ha en flottersfin dag videre – her blir det å fortsette med camperprosjektet etter hvert.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg