NÅR TING BLIR FORSKJØVET

God mårra folkens.. eller EGENTLIG god formiddag, men jeg er stort sett akkurat stått opp. Ute regner det nå, og det er veldig ok for da får jeg sjekka om det kommer mer vann inn i camper’n.

Jeg var jo totalt på “bærtur” i går kveld etter først ei natt med nesten null søvn og så jobbinga med camper’n. Men trur dere jeg fikk sove i natt? Nope!!! Kroppen og ikke minst hauet slo seg helt vrang, og sist jeg så på klokka var den mellom kvart over 5 og hal6 i mårres. Først da svima jeg av noen timer, og sov til ca klokka 10.

Sjøl om det var godt med litt søvn, kjenner jeg at det gjør noe med meg. Morgenfugl som jeg er. Alt blir liksom forskjøvet, og det føles litt rart, hehe. Trengte jo bl.a ikke å låne doen når jeg våkna, for der var jeg klokka 2 i natt. Og nå sitter jeg og nyter den første koppen med mårrakaffe og skal til med frokost mange timer etter at kroppen er vant til å få første dose med næring.

Men skitt au. Forhåpentligvis tar jeg søvnen igjen til natta som kommer, sånn at jeg i mårra kan starte ei ny uka uten at den også blir en smule forskjøvet.

Ha en flottersfin søndag folkens ❤️

Siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

4 kommentarer
    1. En fin søndag ønskes deg også! I dag er det jo kom deg ut-dagen. Jeg har laget et innlegg med oppfordring til dere andre om å lage innlegg av tur dere har vært på i dag 🙂

      1. Takk for det 😊 Har ikke fått lest meg opp på alt av blogger enda i dag, men kommer til ditt innlegg etter hvert 😊 Blir ikke mye ute-dag på meg i dag..styrtregn og glarholke..huff🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg