MENTAL HELSE – VI TRENGER Å SNU DEN JÆVLA SPIRALEN

Mårn folkens 😊 detta blir et lite øyeblikksinnlegg. Akkurat nå sitter jeg fremdeles i senga..

Har vært oppe en tur, men tusla meg tilbake. For jeg har en ekstremt rar mårra..tung.. og jeg prøver så godt jeg kan å snu den jævla nedadgående spiralen jeg plutselig var fanga i da jeg våkna opp. Jeg orker bare rett og slett ikke skrive detaljert, så vil du vite mer kan du se på TikTok HER Jeg syns faktisk det var lettere å snakke høyt om det i stedet for å skrive.

Mental helse er ikke bare-bare, og jeg prøver å holde fast på tanken om at det er faktisk ikke synd på meg…at det er haugevis av de som sliter så utrulig mye mer enn meg. Var innom fjesboka nettopp, og der så jeg en bekjent av meg som dessverre nå er blitt innlagt fordi han har gått på en psykisk smell. På grunn av dårlig sjølbilde…og økonomi. Hva kan man si?? Jeg kjenner han ikke godt i det hele tatt, men det bildet jeg har dannet meg av han i mitt hode, er at han er en dyktig pappa, snill og grei, kjekk, omtenksom, intelligent, arbeidsom og morsom.. så JEG skjønner ikke at han føler seg mindreverdig. Men vi alle veit jo at det hjelper ikke hva andre synes..han må se sin egen verdi..så jeg håper virkelig for hans del at han også klarer å snu den jævla spiralen..

Ha en flottersfin dag folkens ❤️ og husk å ta vare på dåkker sjøl nu..og hverandre. Og ligg unna de jævla spiralene 😉

8 kommentarer
    1. vi er gode nok ,men som du sier en må se det selv,alikavel tror jeg mange flere kommer til å gjennomgå en krise i tiden vi har forran oss men alt det soom skjer i verden på både godt og vondt

    2. Hmmmm.. jeg tenker og jeg vet at det er vel alltid noen som har det verre – og det er vel alltid sånn at man ikke tror at den og den har det pyton… men det hjelper jo ikke for den som er i spiralen om andre ikke forstår!! Jeg har fått høre så mange ganger at det er bare å ta seg sammen – men det er det faktisk ikke! Jeg har et så innmari stort ønske om at det blir mer forståelse og opplysing om temaet. Jo – det er synd på alle som er inne i spiralen – om det er deg eller meg eller andre – og vi må få lov til å være den vi er på den måten også! De godeste klemmer kommer flyvende! <3<3<3

      1. Ja det burde absolutt vært satt mer fokus på tema..og nei, det nyttet ikke å “ta seg sammen” bare fordi andre sier det. Og joda, du har jo for så vidt rett i at det er synd på alle som er inni spiralen..det er bare så “not me” å si stakkars om meg sjøl 🙈☺️ Takker for klemmer 🥰❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg