KJAPP-KJAPP OG MEST JÅRR

Ser ut til at den nye trenden fra meg nå, er kjapp-kjappe mini-innlegg med mest jårr.. Men i alle fall, dagen i dag har vært rimelig bra. Starta ikke HELT greit da, men det gikk seg til og jeg og brorsan har fått gjort unna en del nødvendig drittarbeid som viste seg å dukke opp når camper’n var kommet på.

Ellers har jeg fått starta med isoleringa innvendig, og tenker at om det ikke dukker opp alt for mye uforutsett nå, så skal det ikke være mange dagene til før jeg kan flytte inn 🤩

Men nå er det kveld og mørkt her. Ettermiddagskvelden har vært koselig sammen med go’venninna og gubben hennes.. Spiste grillmat til kvelds, og fikk meg jaggu en pærecider til maten.

Juppziyeppz & natti-natt alle sammen.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg