JEG PRØVER SÅ GODT JEG KAN

God mårra (igjen) folkens. Da sitter jeg på verandaen og sløver og er godt i gang med kaffekopp nummer gudaneveit.

Dagen i dag starta dessverre litt annerledes enn jeg hadde håpa på. Våkna rundt klokka 2 og har vært mer eller mindre våken siden da. Fikk meg en halvtime/tre kvarter mellom 4 og 5, men uroa sleit for mye i kroppen. Jeg har dessverre fått et nytt “annfall” av den totale tomheta som av og til kommer over meg, og hodet bare spinner og spinner. Det gjorde det liksom ikke noe bedre at jeg sto opp til et nytt snyhelvette ute. Etter den fantastiske gårsdagen var det i seg sjøl en liten nedtur. Akkurat nå er det heldigvis stoppa å snø, men legger ved et bilde hvordan det så ut tidligere i mårres også.

Det er absolutt ikke noe kos når jeg får disse nedturene, men jeg gjør så godt jeg kan med å prøve og holde fokus på noe positivt. Som at heldigvis har jeg planlagt å komme meg på veien igjen, og det meste er klappet og klart. Bare å pakke i bilen nå. Har noen klær på tørkestativet som må bli tørre først, men regner med at i mårra er jeg endelig on the road again.

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

8 kommentarer
    1. sånn tror jeg att vi alle har det innimellom ,drømmer om nooe annet enn det å bare gå hjemme og trakke ,selv skal jeg på sttrikkekafe i dag og det er alltid hyggelig ,håper du finner noe kjekt å bedrive dagen med du også i dag

    2. Det er ikke greit når sånne perioder kommer, og klarer man å finne noe positivt å tenke på eller fordrive tiden med går det på er vis. Tror vi alle kan ha det litt sånn i større og mindre grad til tider. Selv klarte jeg å sove meg meg helt bort i dag, våknet først kl 11:30 🙈 Håper du får en god natt søvn denne natten, klems 🤗

      1. Nei det er ikke greit når man får det sånn. Trur også alle kan oppleve disse tingene, men håper for folk flest at de slipper å ende opp i en depresjon sånn som jeg bruker om jeg ikke tar grep 😊 Høres ut som du trengte den søvnen 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg