JEG FANT, JEG FANT…

..hva fant jeg nå, da? Jo, litt frokostvær som jeg jakta på i mårres. Det var litt vanskelig å oppdrive blå himmel mer enn et par minutter om gangen, men til slutt havna jeg på Evenestangen – sånn ca 5 mil utenfor byen.

Forutseende som jeg heldigvis kan være av og til, så tok jeg med meg ferdigkokt kaffe. Både fordi været er så skiftende, men også fordi jeg akkurat nå har kun kassa bak på bilen, så det er begrenset hvor mye tur ting jeg drar på for øyeblikket.

Men kaffe og frokost ble det da..i strålende vær over hauet mitt og litt fremover..

..mens skjitværet lå å lurte i bakgrunnen.

Koselig var det i alle fall, og jeg rakk å bli ferdig med både vått og tørt, pluss knipsa et par bilder før snykovet atter en gang innhenta meg.

Yeppz…herlig dag så langt. Har allerede fått unnagjort noen av “pliktene” i dag, og nå gjenstår bare resten 😉 så da suser jeg videre.

10 kommentarer
    1. Flotte bilder, og lekkert at den blå himmelen dukket opp for deg! 😄 Kos deg videre på din vei! Jeg er også på vei… sørover 😇

      1. Tusen takk for det.. ja det var kjekt at jeg fant litt blått, da 😊
        Oki.. har ikke lest meg opp på bloggen enda – og har hukommelse som en gullfisk til tider, dersom du har nevnt det i løpet av de siste to dagene – men god tur.. og så finner jeg vel ut av hvor det er du er på vei 😉🥰

        1. Har ikke nevnt for noen at jeg skulle på tur, med unntak av samboeren og døtrene mine 😀 Så med mindre du er synsk, kunne du ikke vite det 😉 Skal skrive og legge ut noen bilder fra denne perleskjønne byen i løpet av dagen 😉

    2. Fin start på dagen hos deg. Været er utrolig skiftende så hvis man skal se sola, må man være rask å komme seg ut. Lykke til med resten av gjøremålene dine i dag.❄️😊

      1. Ja det var skikkelig godt. Synd nettopp det at det skifter så kjapt, men skal absolutt ikke klage i dag – jeg fikk jo spist frokosten min i fred og ro før det begynte på´n igjen 😊
        Takker for det 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg