HVA BØR SKJE MED SPLEISEN NÅ?

God mårra alle sammen 😊 og god fredag. I dag er jeg ekstremt tverr i trynet, for det ble ikke den lengste og beste søvnen i natt. Det tok si tid før jeg var hjemme hos meg sjøl etter øyturen i går, for klokka var sånn 1-ish i natt når den snille brorsan satte meg av og kunne kjøre hjem til seg. Jeg sovna kanskje rundt 2, og begynte å våkne til liv mellom 6 og hal7. Men skitt au – satser på bedre søvn til natta igjen.

Men nå tenker jeg å lufte temaet “spleis” her.

Jeg har jo hatt en spleis gående ei stund nå i håp om å kunne få meg et annet hjem på hjul. Til nå er det kommet inn vél 13000 og det rekker jo ikke til noe som helst av det som var meininga spleisen skulle brukes til. Det er kun 3 dager til den stenger, så jeg grubler veldig på HVA burde skje med spleisen nå?

Jeg har tre tanker om det sjøl:

1. Bruke den som en bufferkonto til de stedene jeg kommer til å bo fremover? Både på øya og etter hvert i camper’n når energien og været drar med ut på veien igjen.

2. Tannlege?

3. Be Spleis om å overføre pengene tilbake til giverne?

Jeg veit jo at til syvende og sist er det jeg som bestemmer, men det kunne vært interessant å vite litt om hva de som har donert penger tenker, siden jeg ikke får brukt de til det som dem har donert de til – nemlig å kjøpe et nytt hjem.

Ha en flottersfin dag alle sammen ❤️ Jeg skal bælme bøttevis med mårrakaffe og prøve å våkne litt mer, hehe.

Dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER

 

23 kommentarer

Siste innlegg