GOD “MÅRRA” FRA.. JA SI DET..

Goood mårra, godtfolk.. En ting er i alle fall sikkert…når jeg først fikk senka skuldrene etter dissa 5-6 ukene med all fokus på camper’n, var det ikke måte på heller hvor avslappa jeg blei.. Trur jaggu de skuldrene begynner å sige ned til navle-nivå nå.. Greit at “innflytterfesten” i går var med på å få meg til å koble helt av, men seriøst… Jeg sov til klokka var nesten 10 i dag, hehe
Hvor jeg er? Har ikke peiling, annet enn at jeg veit jeg passerte Innhavet i går.. Og her er dagens utsikt gjennom mitt runde vindu til verden.

Nå er det store mengder mårrakaffe her, og deretter litt frokost.

Deretter kjører jeg garantert videre, for det er grått og regntungt her..så får jeg bare la samegutten ta styringa og se hvor vi ender i dag. 😉
Ha en nydeligvakker søndag, alle sammen

11 kommentarer

Siste innlegg