EN STILLE MÅRRA VED KJØKKENBORDET

God mårra og god torsdag alle sammen.

I natt har jeg da overnatta hos guttungen, og jeg kan love deg at jeg har kosa meg disse få timene sammen med han her. Møtet han hadde tok litt lengre tid enn forventa, men ca 21.30 i går kveld var alt klappa og klart, og vi kunne sette oss ned og nyte en seeeeeein middag (pølsegrateng) og ha litt kvalitetstid.

I skrivende stund sitter jeg ved kjøkkenbordet hans og har ei rolig stund med mårrakaffen min, mens jeg venter på at han skal stå opp.

Ute er det enda temmelig mørkt, men dagen sniker seg sakte men sikkert innpå.

Ha en flottersfin dag da, alle sammen ❤️ CU L8R

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg