DU VERDEN FOR EN PRODUKTIV DAG

Heisann i kveldinga, folkens. Har dessverre vært så opptatt i dag, at bloggen har blitt totalt underprioritert. Først må jeg ile til nå og si at etter jobbinga vår i går, våkna jeg for første gang på et par måneder opp til nesten tørre vinduer. Kun litt dugg nede på de, og det er normalt. Så nå kan det se ut til at vi endelig har fått bukt med elendigheta. Kryss fingre & tær sier bare jeg..

Men ellers..wow, nå begynner jeg å bli sabla fornøyd med hjemmet mitt.

Det bildet over her er to nye, små hyller som jeg laga i dag av et gammelt sengetell.

Og ikke nok med det..det har nemlig vært temmelig full fres her hele dagen. Starta med å være med brorsan en tur til Borkenes og fikk meg ei lang lekt..og så fikk jeg da en haug med gamle sengteller hos han, og heiv meg i arbeidet.

Og vips – nå har jeg fått meg ei ramme å ha madrassen på, så jeg slipper å måtte ta den opp hver dag for å lufte den under.

Så kappa brorsan noen smale biter av kryssfiner jeg hadde liggende, så jeg fikk starta arbeidet med å lage inner”karmer” rundt alt av vinduer. Seinere – når jeg blir rik(😂) kommer det tau-lister rundt vinduene.

Deretter rota jeg litt rundt blant det jeg hadde liggende av material etter bygginga av camper’n, og fikk brorsan til å sage ut noen platebiter og kappe til en bit av ei lekter..

..og etter litt skruing fra mi sida, ble kjøkkendelen fornya. Fra dette..

..til dette. Bare litt maling som mangler nå.

Så ja, det har vært en sabla produktiv dag her, og jeg er superfornøyd. Men nå tar jeg kvelden, så sorry folkens men jeg akter å skippe blogglesinga nå og heller kose meg med en serie eller no’sånt før jeg køyer.

Ha en flottersfin kveld alle sammen ❤️ og så finner du den siste TikTok’n HER (trur i alle fall ikkje æ har posta linken før)

6 kommentarer

Siste innlegg