DRITTLEI mæ sjøl, FRISK START og litt “SUKKERTØY”STRIKK

Torsdag og snart helg. YEEEEEY!! sier bare jeg. Ikke fordi det er helg, men fordi i mårra kommer trygda og jeg kan få fylt opp “magen” på samegutten min. Akkurat nå sitter jeg godt planta og temmelig fornøyd i sofa og koser meg med litt “sukkertøy” strikk. Jeg strikker ikke sukkertøy, da..men ei lita lue, og fargene jeg bruker gir meg en frisk sukkertøy-følelse.

Det er ikke det mest spennende prosjektet jeg driver med, da..men kjente at jeg trengte en pause fra den juletoppen jeg holder på med. Har bare ene skuldera fremme igjen før jeg kan montere og strikke rundt ermer og hals, men det er null stress. Derfor ble det lue på pinnene i går. Strikka faktisk ferdig hele i går ettermiddag – for så å innse at den ble så stor at den passa meg. Daaa var det bare å rekke opp heile greia og starte på nytt, hehe.

Ellers har jeg hatt en skikkelig frisk start på dagen. Jeg våkna nemlig opp i mårres og var drittlei meg sjøl og surke-tullet som hauet mitt har holdt på med de siste dagene. Derfor hyra jeg på meg uteklær mens kaffevannet kokte opp, og så strauk jeg på dør med kaffekoppen på slep og fikk meg en liten time ute i frisk luft i nabolaget.

Hva resten av dagen bringer – vel, det gjenstår å se. Jeg er bare SÅ sabla fornøyd med at jeg allerede nå har klart å gjøre noe positivt og godt for meg sjøl – derfor tenker jeg at uansett hva denna torsdagen måtte ha på lur – BRING IT ON!!

Ha en nydeligvakker dag da alle sammen ❤️ CU L8R

Som vanlig finner du dagens mårrabubbel på TikTok HER.

4 kommentarer
    1. Ønsker deg en nydelig dag, med frisk luft og strikk. Lua var til å få godt humør av. Og i morgen kan du få deg en god kjøretur <3

    2. jeg strikker også på en lue ,skulle bli til meg selv ,men den ender opp til et barnebarn i str 4 år haha ,så får eg håpe hun liker den ,må avslutte mønsteret på en måte som ikke blir heltt etter oppskriften ,men det får våge seg ,orket ikke rekke opp og ta en str større :=) din blir fresh :=) vi trenger litt knallfarger i livet ,håper du får en fin dag ,her blir det begravelse ,sånn er livet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg