BORTSKJEMT?? JA FY FLATE, ALTSÅ..

Okey…jeg må bare innse fakta, krype til korset og innrømme en sak her nå. For sannheta er at jeg er blitt steike bortskjemt. Når jeg sto parkert hos brorsan sto jeg jo kobla til strøm. Og sjøl om jeg nøyde meg med å ha termostaten på 18 grader, har det vært nok til at jeg har skjemt bort skrotten. Så i går kveld etter at besøket hadde dratt og temperaturen i camper’n sank, var det å krype under pleddet – og på med lua for å hindre unødvendig varmetap. Og den lua kom på i mårres også, hehe.

For selvfølgelig var det ishus når jeg sto opp.  Det var det nemlig når jeg sto parkert hos brorsan også, for jeg takler nemlig ikke å ha varme på om natta. Men forskjellen i dag var jo det at jeg ikke har strøm nå, så jeg kunne ikke skru på varmovnen. Så da var det å tenne parafinlampa..

..og få litt ekstra drahjelp fra gasskomfyren mens jeg laga kaffe. Men siden jeg enda ikke har fått ovnen jeg skal bruke i vinter, og det kommer til å ta en zillion år før det blir varmt med kun det jeg har til rådighet, kommer nok lua til å være på utover dagen. Så fyttikatta så bortskjemt jeg er blitt. For 18 grader? Nope, det var det verken i går eller i dag, og tenker at det er absolutt ikke en normaltemperatur jeg bør sikle etter.

Men skitt au, jeg blir fort nok akklimatisert, og akkurat nå sitter jeg å nyter mårrakaffen og titter ut på en flott utsikt.

Ha en flottersfin tirsdag alle sammen ❤️

 

5 kommentarer
    1. God morgen til deg 🙂 Godt det veier opp med en kopp kaffe og flott utsikt 🙂 Også siger forhåpentligvis varmen på ut over dagen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg