BARE Å GJYVE PÅ MED GODT MOT

God kveld alle sammen..da har jeg parkert for kvelden (tror jeg), og skal se om jeg får i meg litt mer mat. Regner med det blir mer kylling og brød, for det var det eneste jeg fikk kjøpt i dag, hehe.

Som jeg nevnte tidligere har jeg faktisk bestemt meg for hva jeg er nødt til å gjøre nå..og jeg gjyver på med godt mot.

For som kanskje noen av dere husker var det meininga at jeg skulle bygge om senga mi bak i bilen når jeg dro nordover sist.. men det ble jo ikke gjort siden jeg møtte han duden og endte opp her jeg er nå. Så derfor akter jeg nå å fortsette der jeg slapp, noe som betyr at jeg atter en gang må kjøre til nord. Jeg skal da få kvitta meg med 90% av det som er bak i kassa nå, få fiksa senga og ha alt klart til uroa driver meg ut på veien igjen. Og i mellomtida skal jeg klore meg fast så godt jeg kan på den sabla plassen i huset etter mora mi, og se om jeg får starta med tannlegebehandlinga i mellomtida.

Akkurat nå står jeg på en rimelig grei plass, men veit som sagt ikke om jeg blir her til i mårra tidlig.

Det er dessverre så stappfullt bak i bilen at jeg har ikke nubbsjans til å ligge der. Jeg KAN dra alt ut og stappe det inn i kupeen, men da må jeg gjenta samme prosedyre før jeg kjører i mårra. Derfor satser jeg bare på å fortsette å krølle meg sammen i forsetene ei natt eller to til. For jeg kommer nemlig til å kjøre straka vegen opp denna gangen også, nettopp på grunn av det med mangel på soveplass.

Ellers får dere ha en flottersfin kveld videre folkens. Nå blir det som sagt litt mer kylling og brød her mens jeg gløtter litt på Netflix..og så får jeg rett og slett se om jeg legger meg for kvelden eller om jeg kjører litt videre.

 

11 kommentarer
    1. Der var smilet tilbake, og nye mål satt. 😃👏 Herlig! Pass på å få deg noe søvn ihvertfall da… Og god tur nordover. ❤

    2. Godt å se ditt blide fjes, og jeg håper du får sove litt i natt før du setter kursen nordover. God tur og kjør pent. Klem

    3. Godt å se at du har fått smilet tilbake, vennen! Har fått med meg det som har skjedd, kommer flere kommentarer etterhvert! Så at du passerte S.fjord på insta…. på vei nordover……..! God klem <3

    4. God tur nordover og skal bli godt å komme i gang med tannlegebehandling og bli kvitt plagene du har med det. Du var jo en av vinnerne av konkurransen min, så dersom du sender meg adressen din til min e-post: [email protected] så skal jeg sende deg premien 🙂

      1. Tusen takk for det 😊 Ja det skal bli greit å bli kvitt tullet nå.
        Åh, det har jeg helt gått glipp av i alt styret som har vært. Har jo ikke fått med meg alle innleggene her inne. Men så koselig 🤩 Sender deg adressa jeg 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg