B12 & BJORRMIDDAG MED TAU

Siden jeg tok den Gastric Bypass-operasjonen for rundt 10 år siden, har jeg – på lik linje med alle de andre – måttet sette ei B12-sprøyte med jevne mellomrom. For meg holder det at jeg tar ei hver 3.måned..(er jaggu høytflyvende nok til tider ellers)..og for et par dager siden, var da tida for årets første… Og ja, jeg setter de sjøl 😉

Siden jeg nå har fått litt ekstra – ekstra energi innabords, er det kanskje ikke å vente at rastløsheita begynner å puste meg i nakken..så i dag har jeg fått vært utenomhus nesten hele dagen og kosa meg OG vært sosial..og har egentlig surra rundt så mye, at det faktisk ikke blei noe som ligna middag her før nå i kveldinga..og da ble det bjorr av kaldpoteter jeg hadde liggende, samt biter fra både julesylta & kjøttrullen som snart truer med å bli grinete i kjøleskapet.

Men smarte mæ, var tydeligvis ikke smart nok – eller flink nok – med forarbeidet da jeg kappa opp biter av den hjemmelaga rullen (som brorsan har laga)..så jeg endte opp med å tygge taubiter (okeeeeey…hyssing, hehe 😁)

Men steike godt var det og steike mætt blei æ – og æ blei IKKJE sjuk, wohoooo 😊 Så nå er det vralting bort på sofa og sløving med boka mi…deretter antagelig noe mer eller mindre “hjernedødt” på Netflix…eller Disney+…før jeg vralter meg til sengs og lader opp batteriene til en ny, fantastisk dag i mårra 😉

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg