SETT SÅNN..DER VAR JEG JAGGU HJEMME..

Heisann i kveldingen, folkens.. Dette blir bare ei bittelita oppdatering fra min side.

Er da endelig kommet meg hjem – og det var faktisk godt =)
Da jeg begynte å nærme meg hjemtraktene, klarnet det faktisk opp rundt om på himmelhvelvingen. Og da jeg hadde bare et par-tre timer igjen før jeg var fremme, ble det rene kanonværet.

Joda, vi har det flott her oppe. Vakre og majestetiske fjell, ingen tvil om det. Men trenger det være så mye snøøøøø???

Endelig i fergekæ på Bognes – da er det bare å vente på ferga til Lødingen, som tar ca.1 time..deretter en godt time, så er jeg hjemme i Harstad-byen.

Som sagt – godt å være hjemme, jada. Men vemodig også..måtte si til husverten som jeg faktisk løp rett på da jeg kom hjem, at de må ikke bli forferdet om de ser meg ligge ute på plenen i sovepose i mårra tidlig, hehe.. 
(..ville faktisk ikke vært et problem – da de er like mye turmennesker som meg 😉

 

#blogg #hverdag #hverdagsblogg #hverdagsliv #tur #utpåtur #natur #fjell #himmel #blåhimmel #godværsdag #torsdag #kø #fergekø #nordnorge #hjemme 

8 kommentarer
    1. fruensvilje: Takker =) Ja det er en liten bit mellom de to fjellene – og noen steder er det heldigvis mindre snø enn andre steder =)

    2. Borte bra..men hjemme ER jo aller best…Kos deg hjemme også..og ha en god ny dag!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: ..nåja..hadde ikke hatt så store problemer med å dra igjen nå, jeg..hehe 😉 Men joda, godt å se guttungen igjen, og dill-dalle litt for han =) Takk, og en god dag til deg også =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg