MED SMAK AV JORDBÆR & KANEL

I dag fant jeg ut at det er lenge siden jeg har dytta på dere informasjon om hva jeg setter til livs av varm mat om dagene – ofte kalt middag. Så nå legger jeg ved dagens kulinariske opplevelse – rett og slett havregrøt med smak av jordbær i form av en scoop proteinpulver, samt en neve rosiner og godt med kanel.

Jeg syns det er supergodt, og det er jo sykt kjapt å lage.

Ha en riktig trivelig fredagskveld videre. Jeg sitter å leter etter et mønster så jeg kan begynne å strikke noe av fine garnet jeg skreiv om i det innlegget HER.

 

8 kommentarer
    1. Lest de siste innleggene dine, og mitt innspill behøver du ikke svare på.

      Dette er fra rundskriv til lov om sosiale tjenester. Prøv eller la være, jeg bare forteller deg at det finnes.

      4.18.2.46 Tannbehandling

      Utgifter til tannbehandling står i en særstilling, da behandlingen i liten grad dekkes av folketrygden eller andre offentlige ordninger og utføres av det offentlige. Nødvendig konserverende eller kurativ tannbehandling, som ikke dekkes av andre ordninger, inngår i livsoppholdet. Det er nødvendig behandling i tråd med gjeldende faglige og forsvarlige anbefalinger som kan dekkes. Prisforskjellen mellom ulike tannleger kan være store, og stønaden kan beregnes til å dekke et rimelig alternativ. Kosmetisk behandling anses i utgangspunktet ikke som nødvendig for livsoppholdet, men det kan etter omstendighetene være åpenbart urimelig å anse en behandling som rent kosmetisk.

      1. Jeg velger å svare litt likevel.. for jeg vil si takk. Utrulig mange påstår at jeg har krav på ditt og datt, men du er den første som har gitt meg ei konkret henvisning til hvor jeg kan finne info. Jeg har jo prøvd å få dekka tannlege før, men bestandig fått blankt avslag på grunn av uføretrygda skal være nok. Men nå når jeg har noe å vise til, er det jo lov å håpe 🤞😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg