HMMM…EN IDÉ ER FØDT

I manko på noe fornuftig å gjøre når man har en sløvedag, er å prøve å trigge hodet til å komme opp med gode idéer til noe å ikke bare fordrive tida med… men også noe glupt som kan være greit å blogge om, uten at jeg gjentar det samme hver dag. Her tenker jeg spesielt på de endeløse variantene av frokosten min, som 99% av tida et den samme – knekkebrød med kaviar og egg, samt kaffe.

Så nå, mens jeg satt her å gomla litt lunsj som bare rett og slett er brødskive med majones, stekt pølse og speilegg..

..så ble en idé født. Det er jo ikke tvil om at folk elsker å lese om mat og oppskrifter. På mange måter skjønner jeg det, for det er alt for mye å velge mellom i butikkene så jeg tror mange blir både matlei og ideløs om hva de skal finne på å lage. Nå er jeg absolutt ikke noen kløpper på fancy-flotte oppskrifter og retter, men jeg kan så jeg klarer meg. Har ikke tatt livet av noen enda,så vidt jeg veit..

Så ideen min går rett og slett ut på å kanskje legge ut litt av det jeg trikser og mikser sammen av mat.. på mitt mikroskopiske kjøkken, med periodevis ekstremt lite mat, krydder og tilbehør, og kun en gassovn og en Omnia til hjelp..og av og til et bål. Hvem vet, kanskje noen vil finne det både interessant og inspirerende.. hmmmmmm🤔

Ha en riktig fin dag videre ❤️ og så ligger det en ny TikTok HER.

13 kommentarer

Siste innlegg