HAR GJORT LITT NYTTE FOR MEG

Sett sånn, da er sannelig denna dagen også snart over. Har stort sett akkurat vært på nydelig middag inne hos brorsan. Det blei reine familieselskapet, for han hadde besøk av både sønnen og dattera med samboer. Nå er det bestandig trivelig å treffe tanteungene mine, men det var spesielt koselig å treffe niesa mi igjen. Hun bor nemlig temmelig langt unna, så det kan faktisk gå år mellom hver gang det slumper til at jeg får treffe henne.

Og nå sitter jeg da god og mett i min egen heim. Jeg kan ikke skryte av å ha gjort noe fornuftig til gangs her hjemme i dag, men til gjengjeld har jeg faktisk hjulpet brorsan med et prosjekt han hadde i garasjen. Han skal nemlig isolere og kle ferdig en vegg innvendig.

Vi starta med å flytte på arbeidsbenker og ta ned alt som hang på veggen. Deretter hjalp jeg han med å få på vindsperre..

..før han lekta ut veggen.

Deretter var det tid for isolering.

Og det var vel der jeg var til størst hjelp, for siden brorsan reagerer på glavaen, sto Yours Truly for isoleringa aleine.

Og nå på tampen av dagen fikk vi i fellesskap på fuktsperre..

..så nå er det stort sett klart for å få på platene i neste runde.

Yeppz, i dag føler jeg faktisk at jeg har fått gjort litt nytte for meg..og det er en god følelse.

Da får dere ha en flottersfin kveld videre ❤️ og så ligger det en ny TikTok ute som du finner HER

7 kommentarer

Siste innlegg