FORSLÅTT, MØRBANKA & UTE AV FOKUS

Jeg innser at overskrifta kan virke en smule ekstrem, men nettopp sånn føler jeg meg akkurat nå. For å ta det siste først. Jeg har sovet kun 2 timer i natt, og enda nå etter 3/4 liter svart kaffe føler jeg meg drit-trøtt og totalt ute av fokus.

Og grunnen for at jeg har sovet så innmari dårlig er fordi jeg styra nok litt for mye i går. Har liksom ikke gjort så himla mye i det siste, så kroppen (les: ryggen) fikk nok et lite sjokk da jeg plutselig var i full aktivitet en heil dag. Den må jo ha følt det som om den fikk rundjulein..er det å vente at jeg føler meg mørbanka, hehe.

I tillegg er jeg ei skikkelig klumsa. Jeg dulter borti ting og slår meg heile tida. Det gikk værst ut over hendene denna gangen..

..men har flust opp av blåmerker på beina og en liten kul i panna i tillegg. Så yeppz, en smule forslått i tillegg.

Så i dag blir det nok litt roligere tempo på Yours Truly. Ha en nydeligvakker dag da alle sammen ❤️ og GOOOOD MÅRRAAAA forresten.

Dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER og har du Snapchat finner du meg der som Harrysdattera. Ps..husk på at der ligg de nyeste videoan sist.

14 kommentarer

Siste innlegg