DRITTJOBB med koselig AVSLUTNING

I dag må jeg bare få lov til å skryte litt av meg sjøl, for mens brorsan fiksa bunnen i kjøkkenbenken i huset etter mora vår, var jeg ute og gikk tur med gressklipperen.

Fyttiskjiten for en drittjobb, for det hadde jo rukket å bli temmelig overgrodd siden jeg hadde “våronna”, og i tillegg var gresset søkkvått. Men jeg gjøyv laus på oppgaven med dødsforakt, og fikk tatt det aller meste av den nederste delen av eiendommen.

Etterpå fyrte jeg opp i bålpanna og så stekte vi pølser og fikk oss ei skikkelig koselig avslutning på arbeidsøktene våre.

 

6 kommentarer
    1. Sånn blir det jo – og da er det greit å bare få tatt det lissom! Fint blei det – og premien i form av pølser på bålpanna er jo perfekt! Godeste klemmer til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg