NATURFENOMENER og SISTE NYTT

I det forrige innlegget mitt fortalte jeg jo at etter turen med kompisen min – ble det en liten luftetur med go´venninna.. Jeg tok en del bilder av flere flotte naturfenomener vi så på vår vei.. Først og fremst nordlyset.. det la jeg ut en del bilder av allerede i går – og de kan du se HER.

Og så ble det ett av kun stjernehimmelen med litt måneskinn..

..og så skjønner dere – fikk vi plutselig øye på noe som i alle fall VI syns var veldig snodig..
Først dette.. snø på hele brøytestikka – med en liten “ball” på toppen..

Det eneste jeg har klart å finne ut av om dette – er å sammenligne det med trær i Lappland – som etter en kombinasjon fra der det snør samtidig som det er ekstremt kaldt, får nesten samme utseende..

Deretter så vi dette på autovernet på ei veldig lang strekning..sikkert et par kilometer.. og tenker at siden det var i samme området som brøytestikkene over – er det nok sikkert samme fenomenet det er snakk om her…

Kult, eller?

Og så “siste nytt” – ei lita oppdatering på slutten av dagen – om den jækla bilen som parkerte på min plass i går kveld.. Det kan du lese mer om i de to første innleggene det er linka til nederst på sida her..
Vel – det er ikke så søttens mye å si – for HAN STÅR HER ENDA!!!

Jeg klarte å oppspore eier, fordi snille Solliv tipsa meg om en link der jeg kunne finne info gratis..
Det viser seg at den står registrert på et firma som hører hjemme i nabokommunen Kvæfjord – og jeg får IKKE tak i han (eller hun) som har satt bilen i fra seg..

Så nå har han tykje flydd i denna tøtta – så vedkommende skal få jobbe hardt før jeg kommer til å flytte min bil vekk – jeg trenger nemlig teoretisk sett ikke det før den 28. februrar.. så hahahahaaaaa!!! si bærre æ..

Thank you & good night 😉

Her ser du de andre innleggene mine i dag:

Hva pokker feiler det folk?
Fy f**n at det mulig..
Yndlings-vinterbildet
Roadtrip med kompisen

17 kommentarer

Siste innlegg