ROADTRIP MED KOMPISEN

For ei tid tilbake skreiv jeg i det innlegget HER at jeg hadde fått besøk av en gammel kompis som jeg ikke har hadde sett på mange år. Vi er like gamle, og har kjent hverandre siden vi var sånn 17-18 år.. og det var SÅ godt å få han tilbake i livet mitt – og i går ble det jaggu roadtrip på oss i godværet.

Nå må jeg bare ile til her og fortelle – i tilfelle noen ser for seg en potensiell kjæreste for “The Lone Traveler”..
1. – han er gift
2. – han er homofil 😉

Med det oppklart og ute av verden – her er turen vår i går.

Det var da som sagt et fantastisk vær – og vi hadde ikke kjørt mer enn en liten halvtime før vi tok første pause..

..med kaffe bak på lemmen..

Etter at vi hadde nytt kaffen og den friske lufta ei stund, surra vi videre – og fikk sett mye vakker natur på vår ferd.

Steinkirka på Evenestangen.. nope – vi gadd ikke grynne helt ned, hehe..

Men vakker natur var det som sagt rundt oss..og fremdeles et nydelig vær.

Etter hvert som vi farta videre, under mye skravling og latter – endte vi opp i Bjerkvik – der snille kompisen spanderte elgkjøtt-pizza m/tyttebærdressing på meg.. Ooooh – den var sykt god 😍

Og så ble det litt ettermiddagskaffe..

Når vi tusla oss tilbake til bilen, fikk jeg foreviga en flott solnedgang..

Og ferden fortsatte videre rundt bl.a Gratangen – og under veis fikk jeg foreviga den vakre øya mi, Andørja og den sovende dronninga. Dersom du ikke klarer å se henne, har jeg beskrevet henne et tidligere innlegg.. bare å trykke på den blå linken, så finner du ut hvordan du kan få øye på henne..

Og her er det siste bildet jeg tok, mens vi hadde enda et stopp for å strekke på beina og lufte oss.. Vakkert 😍

Tro meg, det var en fantastisk dag.. Og tenke seg til..den var ikke over med det. Akkurat da jeg hadde levert kompisen hjemme utpå ettermiddagen, og vi skulle si hadet – melda go’venninna og lurte på om vi skulle ta oss en luftetur. Oh jah, gjerne..
Vi var så utrulig heldige å fikk ho Aurora til å danse for oss i går også, og en del av de bildene kan du se HER.
I tillegg fikk vi se noe annet, utrulig kult – men det blir å komme i et innlegg for seg selv 😉

 

7 kommentarer
    1. Fantastisk flott tur dere hadde, godt dere har funnet tilbake til hverandre igjen… Samme interesser!
      Nydelige bilder og så artig. med det fjellet! Dronninga, jeg ser ho…
      Klemz…

    2. Så innmari lekre bilder – og så koselig å kunne ta en tur med en kompis! Alltid gøy å gjøre ting sammen med noen! Takk for turen – god klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg