VED REISENS SLUTT

Som dere kanskje veit, så var planen min på turen nedover landet å dra til søstersen etter hvert. Jeg hadde sånn halvveis avtalt å dra til henne i dag førsta, sånn at jeg kunne få meg ei natt til på veien. Men det viste seg at det var helt umulig å finne en ok plass å parkere i natt. Jeg takla ikke å bli stående et sted med andre folk, derfor kjørte jeg videre fra den plassen jeg hadde stoppa på som jeg så vidt nevnte i slutten av det innlegget HER i går. Jeg surra litt rundt og tok et par bilder av den fantastiske elva som fossa forbi like ved.. men kjørte da altså videre.

Jeg prøvde å leite opp de stedene jeg hadde merka av på kartet at jeg hadde parkert på tidligere turer – men enten sto det folk der fra før, eller så var avkjørslene sperra med stokker og steiner. Og plutselig var jeg like i nærheta av Hamar..og bare en god time unna søstersen. Så da ble det selvfølgelig til at jeg kjørte straka vegen til henne.

Det ble STOR gjensynsglede og en god del skravvel, men siden det var bra seint før jeg var fremme der ble det ikke all verden før vi tok kvelden.

Så nå er jeg da ved reisens slutt for denna gang. Jeg sov i bilen i natt også, fordi jeg stortrives der…og tenker at jeg blir garantert å fortsette med det. Opp i otta og koke kaffe på primus og nyte soloppgangen. Herlig.

Ellers har dagen gått med til ting som å få hengt opp teltet til tørk, dusjing (hurra) og samvær med familien.

I tillegg var jeg og søsteren å traska litt i nærområdet – med lille Salem som fotfulgte oss.

Yeppz, det var dagen så langt. Mårraens grubling som jeg skreiv om i innlegget Vær så snill folkens..vær litt kritisk er heldigvis over – men det betyr ikke at jeg syns det er ok å behandle folk på en sånn måte.

 

 

4 kommentarer
    1. Kremt.. så da er du like i nærheta igjen du nå. Hilse Nina. Angående det du skrev på slutten her, du ser hvordan folk later som om dem ikke ser hva du skriver. Anyways, kos dåkker. Gratis kaffe i Drammen 🥰 klemzy 🐰

      1. En dag Roger, en dag kommer æ mæ heilt frem til døra di – I promise ❤️ Det er bærre så sabla surt å måtte regne og kalkulere for å få drivstoffet til å strekke til. Men gratis kaffe lokker 😉
        Ja fet er vel folk i et nøtteskall det der..
        Takk for det 🥰 og æ skal garantert hilse tilbake når ho står opp.
        Klemmerz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg