VÆR SÅ SNILL FOLKENS..VÆR LITT KRITISK

Seriøst altså folkens.. jeg har vært oppe i fleire tima alt, og har prøvd å få ut et mårrainnlegg her.. men alt hodet mitt surrer om nå er at jeg har skikkelig vondt av en gammel venn av meg som sliter med et reint helvete her på bloggen. Jeg er ikke dum, og ei sak har bestandig to sider.. men når et menneske bevisst går ut og sprer om seg med dårlig forkledd eder og galle retta mot ett bestemt menneske.. ja da tenker jeg stakkars, den personen kan umulig ha det helt godt med seg sjøl. Min første tanke er at jeg er så glad for at jeg ikke er blitt så bitter at eneste gleden min er å prøve å ødelegge andre. For alle som har slitt eller sliter med psykisk helse veit at giftige ord er livsfarlige. Det eineste jeg trøster meg med på vegne av vennen min, er at jeg veit at han er en av de sterkeste personene jeg kjenner, og han har gått gjennom så mange helveter i livet sitt at enkelte andre mennesker ville gitt opp kampen for lenge sia. Jeg skulle bare ønske at han snart kan få fred til å være seg sjøl, uten angrep fra alle de som har kjørt seg fast i A4-livet og bitterhet.

Så folkens..alt jeg egentlig ville nå, er å be så pent om at dere er litt kritisk til det som popper opp her på bloggen. Som sagt..en sak har bestandig (minst) to sider.

LoveU kompisen ❤️ hilsen ei som ikkje er redd for å bli uglesett av “gjengen”. Min lykke er ikkje avhengig av demmes aksept 😉

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg