SNAKK OM LYKKE

GOOOOOD MÅRRA alle sammen.. gjett om det er ei som er happy i dag. Som jeg nevnte i det innlegget HER i går, så har jeg noe å fortelle dere i dag som i alle fall jeg syns er fantastisk. Og som jeg nevnte i et anna innlegg, var jeg ikke kommet meg lenger enn 6 mil i løpet av dagen frem til da. Jeg hadde akkurat kommet meg opp i høyden, på starten av Dovrefjell da jeg stoppa for å lage meg mat..og jeg kom meg ikke lenger, hehe.

Til min store overraskelse og glede så jeg at ikke nok med at det var blitt så bart at jeg kunne kjøre ned til favorittparkeringa mi der – men i tillegg var det temmelig mange bare flekker rundt om kring. Så da var valget veldig enkelt.. årets første telttur. Ser dere telet der borte?

Etter at jeg hadde satt opp campen og fiksa alt klart for natta, brukte jeg heile ettermiddagen og kvelden til å bare surre rundt og kose meg. Tok selvfølgelig en del bilder.

Og så kosa jeg meg med en muffins (jeg hadde glemt jeg hadde) til ettermiddagskaffen.

Fy fasan…snakk om lykke altså ❤️

Ha en riktig flottersfin onsdag da, alle dåkker flotte folkan der ute ❤️ Her er mårrakaffen kokt og frokost står for tur. Yeppz, her skal dagen nytes.

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg