SÅNN VAR DET..uke #30

Ja dagene går ubønnhørlig, de – og nå er enda ei uke flydd av sted..og det betyr at det er på tide med ei ny, kjapp oppdatering over uka som gikk.

Og som vanlig er det link i overskrifta, dersom det er blogget noe om hendelsene..

UKAS HØYDEPUNKT: Først og fremst å ENDELIG klare å ta skikkelig bilde av sommerfugler <3
..meeen – må jo også si, at det var litt av et høydepunkt å treffe bestevennen min igjen. Henta han på flyplassen og kjørte han hjem på fredag – og da var det over 2 mnd siden jeg så han sist..så det var gøy, det =D 

UKAS NEDTUR: ..oppdaga her for noen dager siden at GPS´en som jeg bruker å ha med meg i bilen når jeg kjører til fremmede steder, er ødelagt. Har slutta å ta lading..det var en smuuule surt, og en liten nedtur – for jeg har ikke råd å kjøpe ny..akk ja!

UKAS UTFORDRING: Tromsø-turen på onsdag..for selv om det var veldig koselig – var jeg mer en drittsliten da jeg kom hjem, og man kan vel si at det var ei rein utfordring å holde øynene åpne på slutten – da jeg ikke hadde sovet mer enn et par timer den natta.. 😉

UKAS LUKSUS: Hadde meg en sånn “skjemme-bort-Helene” dag på tirsdag, med shopping og café..det var deilig og rein luksus, gitt =)

UKAS MEST UFORUTSETTE: Å få komme så kjapt i røntgen.. var hos lege på mandag, og tirsdag ringte de fra Aleris i Tromsø og sa de hadde time til meg alt dagen etter..DET hadde jeg ikke venta, nei =)

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #mandag #uke #nyuke #oversikt #høydepunkt #nedtur #utfordring #luksus #uforutsett

8 kommentarer
    1. For en uke, så mye forskjellig. Og noe som var gøy, og noe gikk i stykker. Kanskje finner du en ny på finn. Der har dem jo alt….Men kjedelig var det! Så koselig å treffe sin beste venn igjen da..

    2. solliv: Ja det var ei uke fylt med mye rart 🙂 Joda, Finn er genialt, så skal sjekke litt der 🙂 Og ja, det var utrulig godt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg