HAHA..SNAKK OM Å VÆRE TEIT

Heisann i kveldinga folkens. For å ha det på det reine, jeg har IKKE bada i dag. Men det dukka opp et minne på fjæsboka på denna dagen for 10 år sia.. og DA bada jeg. Fordi jeg ikke klarte å la ei utfordring gå i fra meg. Haha, snakk om å være teit altså. Det var nemlig ei utfordring som gikk som en liten farsott på fjæsboka i den tida, der folk ble oppfordra til å hoppe i havet – og sende utfordringa videre til 5 stykker. De som IKKE tok utfordringa skulle da liksom “betale” den som utfordra diverse ting alt ettersom. Jeg utfordra mine 5 og skulle ha ei flaske hvitvin fra de som ikke tok utfordringa. Dobbel haha. Den einaste som var tøff nok til å jumpe til havs var eldste nevøen min – som endte opp med å bli sprekksjuk etterpå (huff) Men trur dåkker æ har sett nåkka til de der vinflasken fra de 4 andre? Nå nei du. Tru om jeg kan si det er 10-årsjubileum og kreve de inn med renter? En dunk fra hver? Ja? Nei? Neivælldåeh, hehe.

I alle fall.. jeg fikk ikke til å lagre videoen og måtte screenshote bilder – så beklager den totalt rævva kvaliteten. Men her er i alle fall jeg på badetur i Kanebogenfjæra 2.mai 2014..med guttungen som holdt på å flire seg forderva bak kamera fordi mora kava og hiksta etter luft. Det var jo ISKALDT.

Akk ja. Men trur dere jeg lærer? Nope! Har fremdeles veeeldig vanskelig for å si nei til ei utfordring, hehe.

Men nå er det kvelden her. Jeg kom meg aldri videre i dag, så nå skal jeg snart lage meg kvelds. Tenker rundstykker m/brunost og kakao blir perfekt.

Har faktisk posta tre innlegg tidligere i dag:

For en mårra 

Tiden betyr ingen ting

Syns en anmeldelse er helt innafo

Ha en riktig flottersfin kveld videre alle sammen ❤️ og sov godt når den tid kommer.

4 kommentarer
    1. Husker den utfordringa. Jeg bader ikke i så svinkaldt hav. Men svigerdatter gjorde det, svigerinna mi også. Tror ingen av dem blir å gjenta det. Delte det på fjæsboka også. En kald fornøyelse. Klem

      1. Hihi..ja det var definitivt en kald fornøyelse 😂 Men jeg hadde garantert kunna funnet på å gjort det på nytt. Er jo ikke noe værre enn når jeg er på landeveien og stopper for å plaske litt i ei elv både vår, sommer og høst 🙈
        Klemmerz tilbake 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg