DET GODE LIV

Som jeg nevnte i innlegget mitt i mårres, skulle jeg ut på tur sammen med flotte folk. For meg er sånt som dette, å få være ute i naturen med masse frisk luft, selve symbolet på det gode liv. Ligge lettere henslengt på bakken, kjenne sola som varmer og lukta fra bålet kile i nesa… perfekt.

Vi ble faktisk 6 stykker som møttes i dag, i Toppsundet i et nydelig vær. Go’venninna og gubben, svigerbroren hennes og kjærringa, samt brorsan. Samme herlige gjengen som jeg var på båltur med for ei ukes tid siden.

Det er vel ikke så veldig mye å si fra turen, anna enn at vi storkosa oss med både mat og drikke. Jeg heiv meg rundt i mårres og baka kanelsnurrer som jeg tok med til gjengen..

..og ellers ble det både bålkaffe og pølsesteiking på oss.

Svigerbroren til venninna mi var å testa fiskelykka et par ganger også, men med dårlig resultat.

Så det var litt fra dagens utfart. Det var mye skravvel og latteren satt løst, og vi kosa oss til sola forsvant bak fjellet, over 3 timer etter at vi møttes.

Yeppz.. definitivt det gode liv ❤️

8 kommentarer

Siste innlegg