TUNGRODD & REGNFULLT

Yeppz..i dag er jeg ekstremt tungrodd altså. Har sovet greit, men skylder på været for det er regnfullt. Derfor lå jeg skikkelig lenge og sløva i mårres og så verden våkne til liv utenfor. Dagens bakgård er ikke så værst da.

Men etter hvert krevde kroppen og hauet sitt.. les: do & kaffe, så da var det bare å komme seg ut av senga og starte mårrarutinene. Det er en helt grei plass jeg har stått i natt selv om det er veldig nært veien som dere kanskje ser der i bakgrunnen.

Men for det første er det et genialt “bad” rett i nærheta, og for det andre er det bare å gå noen få meter oppå en haug så kan jeg sitte i fred og ro og nyte frokosten til en fantastisk utsikt. (Finn 2 feil, hihi)

Om ikke lenge skal jeg komme meg videre over Valdresflye. Har en liten avtale i dag, men det får dere ikke vite mer om før seinere.

Ha en flottersfin dag videre alle sammen ❤️ CU L8R

 

6 kommentarer
    1. Hang meg opp i «dagens bakgård» uten å forstå meninga, men likte benevnelsen.
      Ble sittende å stirre etter to feil på bildet, liker slike utfordringer. Hadde det noe med «badet» å gjøre… Det eneste jeg ser er to skor som ser ut som de ikke er knytt, men tror ikke det er det 😀

      1. For meg er en bakgård bak huset, og den sida av omgivelsene som man ikke vanligvis ser når man står foran huset. Og siden jeg bor i bilen akkurat nå, og senga er bak i kassen er det min bakgård jeg ser når jeg titter ut om mårran 😉
        Godt forsøk på å gjette, men nei. Det var frokosten min. Knekkebrød og egg som jeg har spist nesten hver dag i 8-10 år, var bytta ut med brødskive og jædersylte, hihi. 🤗

        1. Skjønner, veldig fin benevnelse som sakt, likte den <3
          Ok… det var slik det var, tenker du nøt den variasjon. Nå må jeg vei å ordne meg mat også 🙂
          Riktig god tur videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg