SMÅSURRING I HEIMEN

I dag klarer jeg altså ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre. Det er et nydelig vær ute, så absolutt alt ligger til rette for enda en dag ute i det fri. Jeg sov faktisk til 8.30 i dag, noe jeg ikke kan huske sist jeg gjorde – og det har nok fucka opp døgnet litt for meg, for jeg er ekstremt tungrodd i dag. Jeg har vært ute i frisk luft og kosa meg mesteparten av denna uka, og kjenner at det har gjort underverker for både kroppen og huet. Likevel sliter jeg med å få kvinna meg opp til å komme meg ut døra nå. Men det betyr ikke at jeg har sittet på rævva hele formiddagen. Neida, jeg har surra rundt her i heimen og bare kosa meg. Rydda litt, malt litt… og nå har jeg rundstykker på heving. Det er jo søndag i mårra, og det er vanligvis rundstykkedag..og siden det var fritt for tomt og bort med vekk i fryser´n, var det bare å hive seg rundt her.

Mens jeg venter på at deigen skal heve seg ferdig skal jeg nå fortsette å småsurre litt her i heimen. Eller..kanskje jeg bare rett og slett skal løse sudoku og kose meg med 80-tallsmusikk på YouTube?

Og hva jeg finner på resten av dagen – vel det gjenstår selvfølgelig å se.. hmmm..

6 kommentarer
    1. Trenger ikke å ha dårlig samvittighet for ikke å ha gjort noe i alle fall 😀 Her har det KUN vært butikktur. Og blogging. Men det får være lov når jeg er syk 🙂

    2. Det hørtes veldig herlig ut med å løse sudoku og høre på 80-tallsmusikk. Å småsurre er noe av det mest herlig som finnes. Ønsker deg fortsatt en god lørdag, om du finner ut at du vil gå ut heller bare være inne 🙂

      1. Yeppz, det er fantastisk å småsurre på det viset. Nå er rundstykkene akkurat ferdige så da får vi se hva jeg finner på etter hvert.
        En riktig flottersfin lørdag videre til deg også 🤗

    3. Skulle ha bakt brød, men tenker at det tar jeg neste uke. Nydelig vær hos oss i nord. Noen ganger får man late seg litt. God helg. Klem

      1. Brød må jeg få bakt til uka jeg også..har bare et halvt igjen i frysa nå 🤗
        Ja vi har det godt her nord no 🤩 og da er det ekstra godt å kunne late seg litt.
        Riktig god helg til deg også. Klemmerz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg