SKAU-STIL med (litt) ELEGANSE

God mårra og god søndag alle sammen. Jeg tenker at når man først har starta på noe, bør man gjennomføre..sjøl om det blir litt avvik i stil & eleganse.

Hva jeg snakker om? Vel, nå regner jeg med at de fleste av dere husker at jeg for et par måneder siden startet med kjolesøndag? Bare for å få et lite avbrekk fra det jeg vanligvis surrer rundt i, og gjøre litt stas på både dagen og meg sjøl. Derfor var jeg jo pokka nødt til å slepe en kjole med meg hjemmefra. Og skulle du sett sånn, jeg har til og med noe som kan ligne på en fisefin kopp til kaffen også. Da er jo søndags imagen perfekt .

Meeen..så følte jeg at jeg ER jo tross alt uti bushen og deiger meg til – og da klarte jeg ikke å motstå fristelsen til å ha kjolesøndag i skau-stil…med LITT eleganse.

JUHUUU for søndaga – steike, no har æ det bra.

Juppziyeppz..ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen ❤️Jeg har faktisk litt planer i dag, men det får dere ikke vite om før tidligst i ettermiddag.

5 kommentarer
    1. Fantastisk fin kjole til deg dette 🙂 Den passet også veldig bra med skogen og de tykke støvlene. Sånt liker jeg 🙂 Klart man må følge opp sånt, med kjoledager. Det er ikke noe man “tuller” med 😀 Kos deg videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg