SE MIN KJOLE..

Se min kjole, den er..eeeh..kort som faen?.. Alt hva jeg eier det er.. eeh..nei, veit dåkker ka, der gir æ mæ med poetiske utskeielsa på mårran, haha.

Latterlig diktning til side, det er søndag og på tide med ukas kjoledag. Den jeg har på her er arva fra fredagsdate-venninna mi. Kjolen er veldig søt og nett.. ikke sant?

Men jeg er absolutt IKKE en søt og nett liten person da, og jeg har store problemer med å takle korte kjoler/skjørt uten å ha strømpebukse eller tights under..noe jeg heller ikke syns noe om dersom det ikke er en kjole som blir brukt som overdel (om dere skjønner hva jeg meiner) Jeg liker laaange kjoler og skjørt fordi jeg hater leggene mine meir enn det er mulig å sette ord på – og absolutt alt dere måtte ha å si av “trøstende” ord ala at man skal godta seg sjøl som man er, er fånyttes. For tro meg jeg har virkelig prøvd, men nei.. æ hate de fremdeles etter et langt liv. Så sjøl om kjolen er veldig fin blir jeg nok kun å bruke den (og de andre korte kjolene) til å valse i her hjemme – kun for meg sjøl.

Men nok om kjolen. Fisefin-koppen er også på plass på et søndagspynta kjøkkenbord, og snart er det på tide med rundstykker med godt pålegg.

Hva resten av dagen vil bringe..ja det lurer i alle fall jeg på. Ute er det grått akkurat nå, men det kan jo endre seg i løpet av dagen. Har ikke sjekka YR, og ikke gidder jeg å gjøre det heller. Tenker jeg tar tingene akkurat som de måtte komme.

Ha en riktig flottersfin søndag alle sammen ❤️ CU L8R

18 kommentarer
    1. Jeg har noen korte kjoler og skjørt. De er fine med svarte, tjukke strømpebukser under 😀 Da er legger og kneområde helt greit. Synes ikke jeg er SÅ fin med hvite knær og legger lenger. Synes det kanskje når jeg var litt yngre, men ikke særlig glad i å lufte dem så voldsomt lenger 😀 Jeg gjør det av og til likevel, om sommeren, og så får folk synes hva de vil 😀

      1. Ja som sagt så kan jeg bruke korte kjoler med enten strømpebukse eller tights, men da er det som regel fordi jeg velger å bruke kjolen som topp eller bluse 🤗 Har virkelig prøvd å gå “bærleggea” om sommer´n, men problemet er ikke hva andre syns, men hva jeg syns..og det går ikke på om de er hvite eller bleike, jeg føler meg bare rett og slett ikke vel med å eksponere de 😊

    2. Kjoler skal gå ned på leggen et stykke, helst nesten til ankelen. Det har jeg ment lenge. Men å slenge litt rundt hjemme i korte kjoler en varm sommerdag kan jeg driste meg til. Liker ikke å gå i shorts.
      Du kledde kjolen da.

      1. Nemlig.. midt på leggen er et minimum for meg, men aller helst ned til anklene ja.
        Går ikke i shorts av samme grunn..men kan bruke sånne piratbukser eller lignende som går nedover leggen en bit.
        Tusen takk for det 😊

      1. Takk for det 😊 Akkurat det er jo et problem her også, fordi jeg hadde så få kjoler at jeg måtte nesten tigge meg til å arve noen hos ei venninna, hehe. For ellers i uka går jeg kun i bukser – og da gjerne turbuksa mi 🤗

    3. Flotte Helene! Kjolen er jo helt nydelig på deg. Jeg liker lange kjoler om sommeren. Går i shorts også, også når jeg er i syden. Men det tar nok en stund før man kommer seg dit. Alt er jo blitt sabla dyrt. Vært ute å gått i de bratteste partiene, men kjekt å ha med gubben. Prolapsen er på retur. Hjelper på å gå på mykt underlag og bratte bakker. Nyt søndagen.

      1. Tusen takk for det 🤗 Er jo kjekt å høre at man kler ting, sjøl om jeg ikke kommer til å bruke ting offentlig.
        Huff ja, det er jo helt sinnsykt så dyrt alt er.
        Så flink du har vært da 🤗 Godt å høre at du er på bedringens vei 🤩 Takk det samme

    4. Fin til deg syns jeg.. tenker du kan bruke den lengden, men sånt er ofte en tillvenning..man kler seg jo slik man føler seg mest vell… Fin dag videre til deg <3

      1. Tusen takk for det 🤗 Skjønner jo at det kan se bra ut på bilder, men jeg kan love deg at når jeg ikke til nå har klart å venne meg til korte kjoler uten strømpebukser eller lignende, har jeg akseptert at jeg er en langkjole-person. Det er jo nettopp det at det nytter ikke om andre syns man ser fin ut, nå man ikke føler seg vel sjøl 🤗 Takk det samme 🥰

    5. Hihi, måtte le altså – akkurat som å høre meg, jo! Jeg er IKKE glad i korte kjoler, men gønnær på noen ganger med til-kneet-kort MED strømpebukse! Det er max av hva jeg får til, så … du har min fulle støtte! Og kjolen er forresten fin til deg altså! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg