PERFEKT!

Wohooo for en dag jeg har hatt. ENDELIG kan jeg si at det faktisk er vår i nord, sjøl om vi får litt tinesny nå og da.. og det gjør meg så hoppende glad at jeg spretter både hit og dit… wiiiih!

Etter at jeg hadde sittet og gnukka for meg sjøl og fundert over både det ene og det andre i dag..som du kan lese om i både det innlegget HER og det innlegget HER, fant jeg ut at nå fikk det være nok med fundering – så jeg pakka meg en sekk med vått & tørt, kom meg i turklærne og dura av sted for å finne meg en fin plass å tenne bål og lage meg middag. Det fant jeg også, nemlig nesten innerst i Austerfjorden hvor jeg har vært gudane veit hvor mange ganger. Så med medbrakt ved i godt samarbeid med kvister og greiner plukka rundt om kring i området der, ble det et kjempeflott bål og dermed reine gourmetmåltidet på meg. Stekte fiskekaker og potetmos….og selvfølgelig bålkaffe.

I tillegg hadde jeg med meg et eple som jeg kutta i tykke skiver og strødde medbrakt sukker & kanel på, før jeg pakka det inn i aluminiumsfolie og bakte det på bålet. Perfekt dessert.

Etter at maten var fortært tusla jeg rundt i området og bare kosa meg. Det var så fantastisk deilig temperatur at jeg trengte ikke verken jakke eller lue, og jeg bare nøyt livet i store drag. Ble noen bilder også, til ære for dere.

Etter hvert satte jeg meg bare rolig i stolen jeg hadde med og kosa meg med utsikten og så på at bålet sakte men sikkert brant ut..og jeg trur jammen jeg var der borte i godt og vél 3,5 time før jeg  surra meg hjem igjen.

Jeg trenger egentlig bare ETT ord for å oppsummere de timene der, altså..PERFEKT!

Men nå er jeg da hjemme igjen og skal bruke resten av kvelden til å sløve foran tv´n med enten en film eller en serie på enten Netflix eller HBO.

Om du er interessert i å se en video jeg laga der inne til TikTok-følgerne mine, finner du den HER.

Og med det sier jeg takk for i dag ❤ Ha en riktig flottersfin kveld videre alle sammen.

8 kommentarer

Siste innlegg