NOEN FÅ GLIMT FRA KONGSVINGER

I dagens mårrainnlegg sa jeg at jeg hadde litt planer for dagen..og en av de planene var å være med søstersen en tur til Kongsvinger.

Vi starta borte med Biltema, noe som passa meg perfekt fordi jeg måtte få kjøpt ny gass til primusen. Deretter var det inn mot sentrum og Kongssenteret, hvor det ble tid til å knipse et par bilder og ta en kaffe før vi gikk innom diverse butikker sånn at søstersen kunne kjøpe 17.mai-stæsj.

Var bl.a innom den norske Dollarstore – men jeg er fremdeles ikke imponert over det konseptet.

Ble mest en sånn “løpe ærender” tur detta, men koselig likevel. Slenger forresten med et bilde av kirka også, bare sånn for å ha det gjort.

På returen hadde vi et bittelite ministopp på Skarstad Gartneri & Gårdsutsalg..og oppdaga at der var det jaggu en cafe. Dessverre hadde vi ikke mulighet til å ta oss en kaffe der denna gangen – men kjekt å vite om til en anna gang.

Okey.. kanskje ikke all verden, men det var i alle fall noen få glimt fra Kongsvinger.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg