LITT SJØLSKRYT

YEEEEY… akkurat nå må jeg få lov til å skryte litt av meg sjøl. Jeg har jo vært ute og farta litt i dag, og etter at jeg dro fra venninna mi fant jeg ut at jeg skulle dra innom brorsan for å låne en kjeledress så jeg kunne gjøre et lite arbeidstykke.

Jeg har et ekstralys som ryggelys, og her for en tid tilbake sluttet nesten alle pærene å fungere så jeg måtte investere i et nytt.

Det er egentlig utrulig enkelt å bytte da..og siden det er kobla med en sukkerbit var bare å koble fra det gamle og på med det nye.

Og vips..der var det nye ryggelyset mitt på plass. Helene flink ja?

Men nå begynner det så smått å nærme seg kveld for Yours Truly. Sitter fremdeles hos brorsan og skravler litt med han og et brødrepar som kom på besøk. Det er folk jeg har kjent hele livet, så det var utrulig koselig å treffe de igjen.

Da sier jeg bare takk for i dag ❤️ Ha en riktig fin kveld videre alle sammen, og sov godt når den tid kommer.

Har posta et par andre innlegg i dag:

Å LEVE eller bare EKSISTERE?

ET UNIKT SYN 

4 kommentarer

Siste innlegg