LITT KREATIVT VÅRSYSSEL

God mårra godtfolk. I dag tenkte jeg at jeg rett og slett skulle vise dere litt vårsyssel som jeg har holdt på med. Først tenkte jeg å kalle det påskesyssel – men jeg tenker at dette er vårfarger for meg, og jeg akter å bruke disse etter påske også.

Det er nemlig to små duker..eller brikker om du vil. Jeg hadde bare ett nøste av hver farge, derfor ble størrelsen deretter. Jeg har ikke mønster å henvise til, da jeg på en måte har designa de underveis. Til den gule fant jeg en duk på nettet som jeg tok utgangspunkt i og tella meg frem på, og så skissa jeg opp på ei blokk litt ekstra her og litt ekstra der til jeg ble fornøyd med resultatet. Tenker at etter hvert skal jeg kjøpe to-tre nøster av en annen, fin farge og re-designe akkurat det mønsteret igjen sånn at jeg kan hekle en bordløper ut av det.
Og for den grønne leita jeg frem en gammel spisebrikke, og brukte samme kanten rundt som base – og så fylt midten med samme blomster som er rundt kanten.

Siden det er lenge siden jeg har blogga aktivt her inne, er det jo faktisk en del ting og tang jeg kan vise frem i et annet innlegg om noen har interesse for det.

Akkurat nå koser jeg meg med kaffekopp nummer gudane veit og er snart på tur ut døra. Det ble nemlig bare tull, jårr & mainnskjit av heile dagen i går. I underkant av 3 timer søvn ble bare rett og slett for lite for Yours Truly. Og ikke fikk jeg til å sove noe på dagen heller. Men jeg la meg klokka 9 i går kveld og har sovet i ett til litt før hal5, så i dag er jeg lys våken og nå SKAL jeg ut – BASTA!!

Ha en riktig flottersfin torsdag da, alle sammen ❤️ CU L8R

Det forrige innlegget mitt om en fantastisk dag med bl.a shopping finner du HER

4 kommentarer

Siste innlegg