KJOLEJAKT & SMYKKEKAOS

Heisann-hoppsann & gooood mårra til alle dere flotte folkan som tar turen innom bloggen min. Håper natta har vært snill med dere – og at dere ikke er helt fortumla av at vi atter en gang har stilt klokka og nå er gått over til sommertid. Personlig liker jeg det, fordi da høres det ikke så ille ut når jeg våkner klokka 4.45..for nå er det plutselig 5.45 og det er jo heeeilt innafor.

I dag er det sannelig søndag igjen, og som noen kanskje husker fra det innlegget HER, så har jeg de siste ukene bestemt meg for å bringe litt mer – kremt – stil & eleganse inn i livet mitt..om så bare for noen timer.

Så derfor – etter at jeg hadde gnidd den verste søvnen ut av øynene, var det å gå på kjolejakt. Men huffda..det viser seg at jeg har nesten ikke kjoler lenger, noe som er ganske ironisk egentlig fordi hadde du spurt go´venninna mi for noen år tilbake kunne hun sikker leksa opp for deg hva hun meinte om meg og de stappfulle skapene mine med kjoler og sko, hihi.
Men det var da, og dette er nå.. og etter å ha innsett at jeg bare har ei håndfull kjoler igjen, og ønsket en LANG kjole endte jeg opp med å velge en dere har sett mange ganger.

Så da klarte jeg jaggu å holde forsettet mitt denna uka også, og kosa meg med mårrakaffe i “fisefin-koppen” min og hjemmebakte rundstykker med godt pålegg på til frokost.

Ellers fant jeg ut at jeg skulle sjekke ut de gamle smykkene mine. De ligger godt gjemt i en liten Marilyn Monroe-koffert som ikke har vært åpnet må mange, mange år.

I ei bisetning her må jeg jo bare si at detta var det nærmeste jeg kom til å ha råd til en rund koffert.. jeg gikk nemlig i årevis å sikla etter en STOR rund koffert, etter å ha sett Madonna sin i filmen “Desperately seeking Susan”, hehe. Hadde ikke takka nei i dag heller, men har dessverre andre ting som står høyere på prioriteringslista.

Bildet er lånt fra nettet.

Men tilbake til smykkekofferten min. Jeg satte meg ned og åpna den på TikTok da jeg tok mårrabubbelet mitt i mårres..men herrefredogfaaaader da, så mye kaos skal man leite lenge etter, hehe. Det et ALT for mye å begynne å ta bilder av og vise frem her på bloggen.. men ett skal dere få se..en gammel favoritt.

Så til de av dere som har TT og har lyst til å se noen av smykkene, klikk på den linken HER så får dere se. Og jeg sier noen av smykkene, fordi jeg rakk ikke å vise frem alt i mårres, så her blir det nok å lage en video nummer 2 i løpet av dagen.

Ha en riktig flottersfin første påskedag videre alle sammen ❤️ CU L8R

6 kommentarer
    1. Dagen her starta med et hode og en kropp som ikke helt hadde skjønt at vi hadde mistet en time, men det kommer seg nok utover dagen 😉 Å sånn koffert ønsket jeg meg også etter å ha sett den filmen, men jeg fikk aldri tak i en. (litt misunnelig) Elsker det fine korset ditt, og den helt skjønne øyenstikkeren på kjolen din. Det er sånne smykker jeg liker veldig godt, og som jeg går med selv. Ønsker deg en fin søndag, klem 🤗

    2. Veldig fint smykke og veldig fin kjole 🙂 Kanskje du skulle overtatt noen av mine. Jeg har en del som henger i skapet. 😀 Du har laget deg en fin tradisjon 🙂

    3. Gøy å pynte seg litt ekstra innimellom – og dette var både en lekker kjole og ei fin nål! Liker godt korset også………! God klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg