KICKSTARTER DAGEN

God mårra og god lørdag godtfolk..i dag måtte jeg nesten bokstavelig talt sparke meg sjøl i gang her. Om det hjalp? Vel, jeg hadde det i alle fall hysterisk morsomt under fotoshoten, så joda, jeg fikk kickstarta både dagen, kroppen og hauet.

Nå skal det sies at jeg fikk ekstremt god hjelp til vekkinga av min trofaste følgesvenn Mr.Caffeine også, da vi hadde mårradate ute i det fri – og i ærlighetas navn, hadde jeg ikke fått kickstarta hauet først hadde jeg nok endt opp i en svær haug på gulvet i stedet for å sprette rundt med beina slengene både hit og dit.

Så nå er jeg skikkelig småhyper her, og gleder meg til det er gått noen timer. Jeg har nemlig planer i dag..wohoo! I går avtalte jeg med hun go´venninna mi at vi skulle dra ut på tur og kose oss i dag, på et sted der gubben hennes også kan være med. Jeg skreiv jo litt om han og ALS-diagnosen hans i det innlegget HER om du ikke har fått det med deg.

I alle fall, hun måtte noen timer på jobb nå på mårran, men vi har planlagt sånn ca hvor og når vi skal møtes og nå flyr jeg rundt i ring og prøver å bestemme meg for hva jeg skal ha med i sekken. Jeg har jo lyst på alt mulig, men har liksom veldig begrensa med spiselige ting hjemme. Skal plukke opp brorsan og noen kubber ved når jeg flyr ut, og så blir det et stopp på butikken før vi suser av sted for å møte resten av gjengen. Svigerbroren til venninna mi og kjærringa hans er også invitert til å hive seg med, så jeg håper virkelig de også dukker opp.

Juppziyeppz.. that´s all for now folks ❤ CU L8R

6 kommentarer
    1. Og apropo det med å fylle sekken…. noen vedkubber og fyr i bålet – kjekke folk og fint nok vèr er godt nok i sekken også – selv om “noe godt attåt” ikke er å forakte 🙂 klems

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg