KEIPEN – FRA SØR TIL NORD

Tidligere i dag, i det innlegget HER var jeg en tur oppe på Keipen sør og kosa meg med frokost nummer to, samt kaffe. Selv om jeg var veldig heldig med været og det var opphold hele tida, var det likevel surt og kaldt. Så her var det bare å hyre på seg både lue og votter.

Etter at jeg hadde spist meg ferdig, foreviga jeg nordgående hurtigrute i det fjerne..

..og så traska jeg videre retning Keipen nord..

Yeppz, kjekk benk å hvile seg på om man har lyst til det. Ikke langt unna nordsida nå.

Veit ikke hva som skjedde med telefonen min da jeg kom frem.. jeg fikk til å filme og legge ut video på bl.a TikTok, men bilder ville den ikke ta. Så jeg screenshot’a et par fra videoen jeg laga så dere får se litt av utsikten.. med en elendig kvalitet.

Siste bildet her er da mot fjellet Elgen. Har vært der også haugevis av ganger, og siste turen min opp dit var 1.desember i fjor. Har du lyst kan du se litt fra den turen HER.

Jeg var på fjellet og kosa meg i flere timer tilsammen før jeg tusla meg ned til bilen igjen. På turen hjem hadde jeg et lite stopp hos go’venninna mi for en kjapp kopp kaffe og litt lørdagsskravvel mens jeg lot bremseskiva kjøle seg litt ned. Med tanke på telefonen som streika, måtte jeg ta et testbilde hos henne – men da var alt heldigvis som normalt igjen.

Og nå er jeg hjemme igjen, etter en fantastisk dag på tur. Middagen er fortært og nå akter jeg bare å sløve resten av dag.

Vil du se det siste jeg filma og la ut på TikTok finner du det HER.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg