KALD MÅRRA & hvem sniker i BUSKENE?

God lørdag alle dere flotte folkan der ute. I skrivende stund sitter jeg å lytter til lyden av et stort dyr som sniker i buskene bak meg.

Har ingen ide om hva, men tipper elg eller rein fordi det knaker godt i skaren når det beveger seg. Og apropos skare..her er det meste av snø blitt steinhardt i løpet av natta, for jeg våkna til skikkelig frost i dag. Men det går bra. Har jo klær nok, og mårrakaffen er for lengst kokt. Aner ikke hva jeg skal gjøre i dag, men regner med at jeg surrer videre nettopp fordi det er snø her. Prøver jo liksom å komme unna vinteren litt.

Siste del av gårdagen ble også veldig bra. Etter å ha spist middag i form av fullkornswrap med ost & skinke og melk, hyra jeg på meg og traska litt rundt om kring. Er jo som sagt mye snø her, men likevel såpass bart at jeg kunne gå på jakt etter solstrålene.

Starta med å komme meg over den snødekte veien og bort til den store parkeringsplassen jeg snakka om i går, og så surra jeg litt rundt inni skauen der.

Nydelige naturen sier bare jeg. Er så sinnsykt takknemlig for å ha muligheta til å være ute og oppleve alt det flotte Moder Jord har å by på.

Ja, da sier jeg takk for nå. Har drøyd det i det lengste her i håp om at mårragjesten skulle stikke hodet frem og…eeeh raute go’mårra.. men nei. Så hvem som gjemmer seg i buskene får jeg nok aldri vite, for jeg akter ikke å gjøre noen brå bevegelser for å skremme dyret.

Så ha en riktig flottersfin dag da alle sammen ❤️ CU L8R

5 kommentarer
    1. Spennende da, hva det var/er som trasker rundt der i skauen 🙂 Lekkert i naturen og du nyter det = Tipptopplolipopp!
      Nyt lørdagen selv om det er litt kjølig i luften 🙂 Herlig genseren du har på også! klems

      1. Veldig spennende.. dessverre ga det seg aldri til kjenne 🤔 Ja gjett om jeg nyter altså 🤩 og kjølig vær ingen hindring.
        Takk for det. Det er en restegarn-genser jeg strikka tidligere i vår.
        Klemz tilbake 🤗

    2. god morgen ,spennende å lytte etter dyr ,og det var helt sikkert et hjortedyr av et slag :=) skal du være lenge på tur og har du en plan om hvor duu skal ? uansett må du virkelig kose deg ,på våre kanter er det iallefall sommervarme nå ,men det skal bli litt svalere ut i neste uke ser eg på meldingane

      1. Ja sånt er utrulig spennende 🤩 Skal ned til søstersen til slutt, men har ingen formening om verken hvor lang tid jeg skal bruke dit, eller hvor lenge jeg skal være borte til sammen 🤗
        Tusen takk for det 😊 Det ble faktisk et nydelig vær her når sola fikk tak 🌞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg