Hvor havna jeg NÅ da?

Du verden som timene flyr.. nå er det jaggu langt ut på ettermiddagen alt. Men du verden for en trivelig dag jeg har hatt. Som jeg nevnte i mårrainnlegget mitt hadde jeg litt planer for dagen…og med null peiling på hvor jeg skulle, annet enn en adresse jeg plotta inn på Google maps – endte jeg opp her.

Okey.. hvor har jeg havna NÅ da tenker du kanskje? Vel, i Trondheim..hehe. Jeg skulle nemlig på besøk til Kari, ei av TikTok-følgerne mine som hadde lyst til å hilse på om jeg susa forbi. Ja det gjorde jeg jo gjerne, og det var ei blid og supertrivelig tøtta som ønska meg velkommen til sitt vakre hjem.

Vi benkra oss ute på verandaen i et fantastisk vær, og hun bydde på både vått og tørt.

Hun hadde bl.a noen nydelige rundstykker med anis i..oooh, de var SÅ gode. Og gjett hvem som fikk med seg smaksprøver ..trenger jeg å fortelle hva jeg skal ha til kvelds?

Vi skravla og kosa oss som gamle kjente, og jeg fikk til og med ei omvisning i leiligheta. Hun maler flotte bilder, og jeg angrer nå på at jeg ikke tok bilder av noen av kunstverkene hennes så dere kunne se. Men derimot tok jeg bilder av noe av det mannen hennes hadde laga før han gikk bort.

En båt..

En kul bil..

Og enda en kul nil..nemlig en sinnsykt rå snutebil 🤩 Fyttiskjiten, æ blei søkke imponert.

Var jo kul den vinflaska også da.

Dessverre går klokka så altfor fort når man koser seg, og til slutt måtte jeg takke pent for meg å surre meg videre. Hadde lyst til å finne en fin plass å stå i natt, og det har jeg gjort. Truuur jeg blir å få stå i fred her..

Har egentlig masse flotte bilder å vise dere, både fra skogsturen min i går ettermiddag/kveld og fra den ruta jeg kjørte i dag for å komme til Kari. Men de bildene kommer i seinere innlegg. Hvem veit, kanskje jeg hiver meg rundt og får laga et litt seinere i kveld. Men nå skal jeg ha meg litt og spise, og lese meg opp på hva som har skjedd i bloggverden siden sist.

10 kommentarer

Siste innlegg