HAR DERE NOEN GODE FORSLAG TIL MEG?

Heisann og riktig god lørdag alle sammen. Jeg skal ikke legge ut i det vide og brede nå om hvordan natta mi har vært, det kan jeg ta seinere. Nei nå tenker jeg rett og slett  å starte dagen med å spørre dere om dere kan være så snill å hjelpe meg med et lite problem her? Rett og slett komme med noen gode forslag.

Saken er at jeg har fått salg på maleriet jeg posta på det innlegget HER i går, og har null peiling på hva jeg bør legge meg på i pris. Jeg har aldri i mitt syndige liv solgt kunst, og derfor er jeg helt blank. Prøvde å google litt på tilsvarene størrelser på nettet, av random folk, men de prisene som dukka opp der fikk jeg reint bakoversveis av.
Så kan dere være så snille å komme med forslag om hva dere mener jeg kan ta for det??

Det er 50 cm  X 60 cm stort og malt i akrylmaling på ferdig oppspent lerret. Og det er IKKE innrammet. Hva jeg har brukt i materiell ellers er vanskelig å fastslå, men det gikk nå en del maling for å si det sånn, hehe.

Så please-please-PLEASE folkens, gi meg hint om hva dere meiner detta er verdt.

 

9 kommentarer
    1. Lerret er dyrt, malingen og pensel også. Jobben du har gjort. Jeg kjøpte maleri av min datter, ho maler også. Str var 70×100 og betalte 2000. Jeg selv solgte adventstjerne som var heklet, stivet og montert lys. Tok 1000 kr for det. Er jo mye jobb, og vi må bli flinkere og verdsette vårt eget arbeid. Her synder vi, og selger latterlig billig. Tenk litt på det og ta den prisen du fortjener for ditt arbeid. Maleriet er nydelig. Klem

    2. Jeg synes du kan legge deg på 1000,- til 1200,- for det maleriet.<3 Men du, husk å signer arbeidet ditt.
      Syns du skal fortsette å male, for det der kan du. Lykke til.<3

      1. Tusen takk for tilbakemeldinga ❤
        Har signaturen min på baksida, men kanskje jeg bør ha signatur fremme i stedet 🤔
        Jada, har virkelig tenkt å fortsette, så tusen takk for det ❤

    3. Vet ikke om du har solgt det vekk ennå, men tenkte å komme med forslag 🙂 Hvis dette er sånn tykt lerret, altså sånn som er på en ramme, så trenger det ikke rammes inn. Eller er det flatt? Jeg tenkte uansett hvis det er tykk ramme under, så ville jeg gjort litt jevnere i kantene, hvis det er tykt, malt svart på sidene, hvis du skjønner hva jeg mener. Ser ut som noe hvitt i kantene, fra lerretet, men mulig det bare ser sånn ut 🙂 MEN, til hovedpoenget, siden du ikke har et kjent navn ennå så må man kanskje ta LITT mindre, men jeg synes i alle fall som en annen nevnte 1000, kanskje 1500 også 🙂 Veldig flott maleri. Og du må signere foran. Hvis du blir kjent, må da ha signaturen foran 🙂 <3

      1. Har fått salg på det ja, men tusen takk for tilbakemeldinga. Det var tykt lerret på ramme ja, og jeg så det hvite som du snakka i og fiksa det 👍🤗 OG jeg signerte det fremme også, hihi 😉❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg