GOD MÅRRA.. eller?

Da er det piskandø mandag igjen og ei ny, ubrukt uka har banka på. Jeg drister meg til et lite “god mårra” til dere alle sammen, men tenker at det er jo slettes ikke sikkert at alle har en god mårra. I ærlighetas navn var ikke MIN mårra spesielt god, for jeg våkna opp like frustrert som en breiflabb som akkurat har skjønt kukstykket han har gjort ved å glefse over kroken til en håpefull fisker. Ikke en god følelse med andre ord, men jeg har klart å hente meg inn såpass at jeg har fått gjort unna alle mårrarutinene mine, fra daglig aktivitet på SoMe til å få laga bildecollager til fjæsbokgruppa mi, Asfaltcamping & friskluftsliv.
Men i takt med at frustrasjonen begynte å slippe tak, begynte den svartens haupina å snike seg innpå meg. Og det er VIRKELIG frustrerende, for jeg har vært nesten haupinefri siden jeg flytta fra den leiligheta der jeg bodde i fjor vår..og nå har jeg plutselig hatt flere runder med skallebank de siste par ukene. Trenger dessverre bare ett ord for å oppsummere hvorfor: Grubling!
Så nå har jeg krøpet til det berømmelige korset og hevve innpå en paracet, og så får jeg bare ta dagen som den kommer.

Ha en så god dag som over hode mulig nå da, alle dåkker flotte folkan der ute ❤ CU L8R

6 kommentarer
    1. Det med God morgen, hva betyr det at vi sier det? Jeg tenker kanskje at man sier det for å ønske andre en god morgen? Det kan vi jo alltid gjøre 🙂Så en god morgen til deg 🙂 Håper den tar seg opp ♥️

      1. Ja det tenker jeg kanskje er den lureste måten å se det på – at man ønsker andre en god mårra i stedet for å konstatere at sånn ER det 🤗 Så en riktig god mårra til deg også 🥰 og takk for det.

    2. Kan si god formiddag i stedet. Sola skinner, og jeg skal snart traske meg oppover bakkene igjen. Snøen tiner og prolapsen merker jeg ikke lenger. Håper hodepinen din forsvant.
      Leste om venninnen din og mannen. Klart skal jeg vipse. Støtter en god sak. Håper forskere finner en kur mot ALS. Klems

      1. Liiitt treig med å svare, men håper du hadde en fin dag 🤗 Godt å høre at prolapsen er borte 🤗 Og jeg klarte å kvitte meg med haupina.
        Tusen takk på vegne av både vennene mine og ALS-forsningen 🤩 Klemmerz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg