FOR EN MÅRRA

Heisann – hoppsann folkens.. wow for en mårra detta har vært. Helt nydelig faktisk. Jeg har sovet SÅ godt i natt, og sjøl om jeg la meg en gang mellom ti og halv11 i går kveld, var jeg ikke ute av senga før rundt 7 i mårres. Litt småkjølig akkurat med det samme, men friskt og godt.. men så snart sola kom opp ble det plutselig knallvarmt, og da var det bare å hyre av seg.

Jeg har tatt livet heilt med ro og bare surra rundt. Siden det var litt kjølig til å begynne med, fyra jeg i gang bålet, og da ble det selvfølgelig bålkaffe.

Har ikke kommet så stort lenger enn å ha fått gjort unna mårrabubbelet på TikTok og hevve ut et par snapper..og nå skal jeg straks begynne med frokosten. Trur det blir rundstykke og eggerøre i dag.

Og til de interesserte legger jeg ved et par, tre bilder som jeg tok i går etter at jeg hadde parkert her.

Fyttiskjiten kor heldig æ er 🤩

Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️ CU L8R

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg